استودیو بازی سازی 229

رویداد گیم آپ ۳

اختتامیه گیم آپ 3

مروری بر “رویداد استارتاپی بازی های موبایل گیم آپ”

این رویداد به مدت ۳ روز،با همکاری  سازمان آموزش فنی و حرفه  ای ،میزفکر از تاریخ ۲۸الی 30 آذرماه  1397 در استان خوزستان برگزار شد.

اطلاعات بیشتر

ساختار این رویداد همانند ساختار رویداد گیم آپ های قبل بود که ابتدا ایده های بازی ها مطرح می شدند و ایده هایی که بالاترین تعداد رای را از رای داوران و شرکت کنندگان کسب می کردند انتخاب می  شدند و افراد مختلف تشکیل تیم میدادند و ایده ای را انتخاب می کردند و مشغول کار بر روی آن ایده می شدند و در انتها با ارائه بازی و گیم پلی خود، تیم های برتر توسط هیئت داوران انتخاب می شدند.

تیم استودیو سرگرمی ۲۲۹

تیم سرگرمی ۲۲۹ بدون قصد شرکت در مسابقه تنها با دو نفر در این رویداد حضور یافت.

یک اتفاق عجیب

در انتهای روز اول که ایده های مختلف انتخاب شدند، ایده یکی از افراد حاضر به نام پارسا طلوعی (صفحه اینستاگرام پارسا) که کم سن ترین فرد حاضر در این رویداد بود نیز انتخاب شد اما کسی حاضر به همکاری با او نشد تا اینکه ۲ تا از بچه های استودیو سرگرمی ۲۲۹ که این بار تنهایی در این رویداد شرکت کرده بودند تصمیم به همکاری با این مرد جوان و پر انگیزه گرفتند.

از ایده … تا اجرا

پارسا یک ایده ی فوق العاده به نام بازی “سفر به دور دنیا”  داشت که تیم استودیو سرگرمی ۲۲۹ با دو نفر اعضا و به این علت که تمام شرکت کنندگان در تیم های دیگر مشغول شده بودند و کسی دیگری برای به اجرا در آوردن بازی نبود دو نفر دیگر اعضا به صورت ارتباط از راه دور کار خود را بر روی کار بر روی این ایده شروع کردند

در شب اول حضور در این رویداد طراحی های اولیه و ساختار بازی آغاز شد و تغییرات لازم اعمال شد.

صبح روز بعد تماس با کامران گلشاهی برقرار شد، کاری جهادی و متمرکز فقط با دو نفر تیم و کمتر از ۴۸ وقت در حالیکه سایر تیم ها ۵-۶ نفر عضو داشتند.

در این حین فرد جدیدی به رویداد جهت آموزش یافتن در بازی سازی اضافه شد که ما با کمال باز آن را در تیم خود پذیرفتیم و او نیز مشغول به یادگیری و آموزش های رویداد شد.

پس از کلنجار های بسیار مصطفی با مربیان رویداد جهت تدوین گیم دیزاین متناسب و ارتباط های تلفنی همزمان اون با ۲ نفر از دوستان که از راه دور مشغول به کار بودند بلاخره روز دوم به پایان رسید.

ویدئو

روز پایانی گیم آپ ۳

در پایان روز دوم که آخرین فرصت تیم ها بود، جمع بندی ها انجام شد، در ساعت های ابتدایی روز سوم تیم های می بایست تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر خروجی بازی و فایل ارائه خود را تحویل دهند در همین هیاهو امین سخت مشغول به پایاین رساندن جهت گرفتن خروجی و مصطفی در تلاش برای نهایی سازی ارائه بود و بلاخره سر زمان فایل ها تحویل داده شد.

برای بار دیگر نیز ثابت کردیم که محدودیت ها ما را ستاره می کنند زیرا که تیم استودیو سرگرمی ۲۲۹ با توجه به تمام آنچه دربالا گفته شد، تنها تیمی بود که موفق شد از بازی خود یک خروجی تجویل دهد.

اعضای تیم ۲۲۹ در گیم آپ ۳

نامنقشنحوه همکاری
مصطفی امینیکارگردانحضور در رویداد
علی جهاندیده برنامه نویسحضور در رویداد
پارسا طلوعیصاحب ایدهحضور در رویداد
کامران گلشاهیگرافیستارتباط از راه دور
 مصطفی شاکریموشن گرافیکارتباط از راه دور
زینب ثمربرکارآموزحضور در رویداد

معرفی بازی معرفی شده در گیم آپ ۲

ویدیو

لحظات خاطره انگیز در گیم آپ ۲