استودیو بازی سازی 229

بازی‌های آنلاین چند نفره همزمان

اعضای استودیو 229

استودیو سرگرمی ۲۲۹ در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت بازی‌های آنلاین آغاز نمود. مهمترین محصولات استودیو ۲۲۹ بازی‌های آنلاین مولتی پلیر یا چند کاربره و همین‌طور بازی‌های آفلاین انفرادی می‌باشد. طراحی و ساخت بازی‌های سفارشی نیز از دیگر سرویس‌های استودیو بازی سازی ۲۲۹ است. همچنین این سرویس به تازگی مورد استقبال ارگان ها و سازمان‌ها و افراد مختلف قرار گرفته است.
در طول این ۴ سال بیشتر تمرکز ما در استودیو بازی سازی ۲۲۹ بر روی ساخت بازی‌های مولتی پلیر (چند کاربره) آنلاین و تحت گوشی‌های موبایل بوده‌است اما از طرف دیگر تولید و ساخت چند بازی تحت کامپیوتر نیز در مراحل اجرایی می باشد.
برخی از بازیهای آنلاین ساخته شده توسط تیم ما:

  • بازی شوتبالیا
  • بازی آخرین نبرد
  • بازی تند و سریع

مهم‌ترین تمرکز مجموعه بازی سازی ۲۲۹ تولید و ساخت بازی‌های مولتی پلیر آنلاین می‌باشد و در همین زمینه نیز همکاری‌های سازنده‌ای با دیگر ارگان‌ها و شرکای تجاری بر قرار کرده است.
استودیو سرگرمی ۲۲۹ به عنوان یک مجموعه بازی سازی و سرگرمی در اکثر نمایشگاه‌های مرتبط این حوزه فعالیت می‌کند و موفقیت ها و دستاوردهای مختلفی را نیز کسب کرده است که از جمله آنها می‌توان به کسب عنوان برترین غرفه نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال استان فارس
برگزاری چندین رویداد با چند صد ساعت تست بازی ویژه کاربران و گیمر های مبتدی تا حرفه ای کشور
برگزاری مسابقات بازی مختلف (گروهی و انفرادی) و اعطای جوایزی به نفرات برتر آنها
و همین‌طور چند صد ساعت بحث و شنیدن نظرات سازنده کاربران عزیزمان در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها و رویدادهای دیگر

نظرات بازدیدکنندگان نمایشگاه تهران